Annons

(0)
  • Säkerhetsstatus

Softonic-recension

Ett gratis program för Android, av Hippo Kids Games.

Förskola: Lär dig och lek är ett utbildningsspel för barn. Barn kommer att lära sig i förskolan hur man gör konst, hur man ritar, hur man målar och hur man använder olika konstmaterial. Och, viktigast av allt, kommer de att lära sig att vara logiska och att tänka igenom problem.

I det här utbildningsspelet för barn kommer du att gå igenom en serie uppgifter, var och en med olika svårighetsgrad. Till att börja med behöver du bara göra enkla uppgifter, som att rita eller måla en bild. Men ju bättre du blir, desto mer komplicerade uppgifter måste du hantera.

Program tillgängligt på andra språk

Kindergarten Art Homework för Android

• Fri

• På Svenska
  • V 1.2.1

(0)
  • Säkerhetsstatus

Användarrecensioner om Kindergarten Art Homework

Har du provat Kindergarten Art Homework? Var den första att lämna din åsikt!

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.